Problemy modelowania współpracy silnika z układem doładowania zakresowego Modeling problems of co-operation of a turbocharger with a sequentially turbocharged engine
W pracy przedstawiono założenia modelu symulacyjnego silnika z doładowaniem zakresowym. Omówiono podstawowe zależności bilansowe obowiązujące w układzie przy równoległym połączeniu turbosprężarek. Przedstawiono wyniki badań czułości procedury numerycznej na zmiany warunków zakończenia obliczeń prowadzonych metodą iteracyjną.
The paper presents a simulation model assumptions of the engine with sequential turbocharging. The basic balance relationships existing in the system connected in parallel turbochargers. The investigation results of the numerical procedure, the sensitivity to changes in the completion of calculations carried out using iterative.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00