W artykule przedstawiono sposób utworzenia modeli geometrycznych oraz opisano przebieg przeprowadzenia dyskretyzacji i ustalenia warunków brzegowych niezbędnych do badań symulacyjnych. Wyniki badań pozwalają określić rozkład obciążeń termicznych występujących w tarczy pełnej oraz wentylowanej, a także w klockach hamulcowych.
The article presents the creation of geometric models and describes the course of discretization and establishment of boundary conditions necessary for simulation tests. The results of the study allow to determine the distribution of thermal loads occurring in the full and ventilated disc, as well as in brake pads.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00