Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Modeling of transmission gears: spur (with straight teeth) and worm, using program Inventor Professional and Simulation Mechanical: application test

Tytuł:
Modeling of transmission gears: spur (with straight teeth) and worm, using program Inventor Professional and Simulation Mechanical: application test
Modelowanie przekładni ślimakowej oraz walcowej przy użyciu programów Inventor Professional oraz Simulation Mechanical: test aplikacji
Autorzy:
Matczak, J.
Matczak, K.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/315458.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Instytut Naukowo-Wydawniczy "SPATIUM"
Tematy:
przekładnia walcowa
przekładnia ślimakowa
wytrzymałość materiałów
program Inventor
Simulation Mechanical
spur gear
worm gear
strength of materials
Inventor programme
Źródło:
Autobusy : technika, eksploatacja, systemy transportowe; 2017, 18, 6; 952-955, CD
1509-5878
2450-7725
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents designing of gearboxes using Inventor Professional 2017 and the ability to implement these projected models to the Simulation Mechanical 2017. For comparison there were design purposes transmission gears as: spur gear with straight teeth and worm gear. The results of calculations and parameters of the transmission gears are presented in tabular form. Shown dynamic analysis-nonlinear allowing to examine the transmission gears for endurance.

W artykule przedstawiono proces projektowania przekładni przy pomocy programu Inventor Professional 2017 oraz możliwość zaimplementowania tychże modeli do programu Simulation Mechanical 2017. Dla celów porównawczych zaprojektowano przekładnie: walcową (o zębach prostych), a także przekładnię ślimakową. Wyniki obliczeń oraz parametry przekładni przedstawiono w postaci tabelarycznej. Przeprowadzono analizę dynamiczną-nieliniową pozwalającą na zbadanie przekładni pod kątem ich wytrzymałości.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies