Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza ruchów pierścieni uszczelniających w aspekcie zachowania szczelności złożenia tłok : pierścienie : cylinder

Tytuł:
Analiza ruchów pierścieni uszczelniających w aspekcie zachowania szczelności złożenia tłok : pierścienie : cylinder
Analysis of the movement of the sealing rings in terms of preserving the tightness of the piston : ring : cylinder assembly
Autorzy:
Abramek, K. F.
Klyus, O.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/314856.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Instytut Naukowo-Wydawniczy "SPATIUM"
Tematy:
tłok
pierścienie
przedmuchy gazów
silnik spalinowy
piston
rings
blow-by
combustion engine
Źródło:
Autobusy : technika, eksploatacja, systemy transportowe; 2017, 18, 7-8; 143-147
1509-5878
2450-7725
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Tematyka publikacji dotyczy zagadnień i badań związanych ze zjawiskiem strat ładunku w postaci przedmuchów gazów do skrzyni korbowej przez układ tłok – pierścienie – cylinder (TPC) silników spalinowych. Analizowany problem dotyczy oceny możliwości ruchów i przemieszczeń pierścieni uszczelniających, co w największym stopniu wpływa na wartość natężenia przedmuchów. W wyniku przeprowadzonych badań silników zauważono, że zjawisko przedmuchów zależy od wielu parametrów konstrukcyjnych, jak i eksploatacyjnych tłokowego silnika spaliowego. Przeprowadzony zakres badań potwierdził wpływ tych parametrów na ruchy pierścieni i na zjawisko przedmuchów.

The subject of the publication concerns issues and research related to the phenomenon of cargo losses in the form of gusts of crankcase gases through the piston-ring-cylinder (PRC) of internal combustion engines. The analyzed problem concerns the evaluation of the movement and displacement of the sealing rings, which has the greatest effect on the purge rate. As a result of engine tests, it has been observed that the blow-by phenomenon is influenced by many constructional and operational parameters of the piston-type combustion engine. The scope of the study confirmed the influence of these parameters on the ring motions and on the blow-by phenomenon.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies