Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Style spożywania alkoholu przez studentów lubelskich uczelni wyższych oraz ich opinie dotyczące wybranych aspektów problematyki alkoholowej

Tytuł:
Style spożywania alkoholu przez studentów lubelskich uczelni wyższych oraz ich opinie dotyczące wybranych aspektów problematyki alkoholowej
Drinking Patterns among Students from Universities in Lublin and their Opinions about Selected Alcohol-Associated Problems
Autorzy:
Karakuła, Hanna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/31342818.pdf
Data publikacji:
2009
Wydawca:
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Towarzystwo Naukowe KUL
Tematy:
alkohol
style konsumpcji
studenci
opinie
alcohol
consumption patterns
students
opinions
Źródło:
Roczniki Nauk o Rodzinie; 2009, 1; 257-275
2081-2078
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of this paper is to present drinking patterns among students from universities in Lublin as well their views about regulations on alcohol consumption. Using a questionnaire designed by the authors, a random sample of 810 students aged 21-24 was examined. It included participants from various faculties at: Maria Curie-Skłodowska University, Lublin University of Technology, Medical University of Lublin, The John Paul II Catholic University of Lublin, and University of Life Sciences in Lublin. As the results of this study show, particularly those referring to frequent amnesic drinking and binge drinking, the problem of excessive alcohol consumption is not uncommon among students from the surveyed sample. Differences in drinking patterns as well as in opinions about age of safe alcohol use initiation and the Driver's Blood Alcohol Limits (DBAL) were found, depending on the study subject, the year of study and the respondent's gender.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies