Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wizerunek uczelni: o czym myślą i co piszą studenci na forach internetowych

Tytuł:
Wizerunek uczelni: o czym myślą i co piszą studenci na forach internetowych
The image of the university: what are they thinking and what are the students writing on online forums
Autorzy:
Widerski, Jerzy
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/31339592.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Uniwersytet Gdański. Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Tematy:
public relations
wizerunek
uczelnie
uniwersytet
fora internetowe
image
academy
university
Internet forums
Źródło:
Media Biznes Kultura; 2017, 2(3); 93-102
2451-1986
2544-2554
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Wizerunek jest konstrukcją mentalną, powstaje bowiem w umysłach. Chcąc zatem zbadać wizerunek uczelni, przeanalizowano posty studentów i kandydatów do szkół wyższych występujące na popularnych forach internetowych. W wyniku przeprowadzonej obserwacji stworzono katalog determinant wizerunku, które następnie poddano szczegółowej analizie.

Academy’s image is a mental construct because it is created in the mind. Aiming to examine the image of an academy student’s and candidates posts from popular Internet forums were analyzed. As a consequence of that review, an image determinants catalogue was mapped out and these determinants were analyzed.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies