Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Klastery medialne jako kapitał społeczny na Bałkanach

Tytuł:
Klastery medialne jako kapitał społeczny na Bałkanach
Media clusters as a social capital in the Balkans Region
Autorzy:
Nowosad, Andrzej
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/31339591.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Uniwersytet Gdański. Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Tematy:
kapitał społeczny
media
klaster
Bałkany
ekonomia
social capital
clusters
Balkans
economy
Źródło:
Media Biznes Kultura; 2017, 2(3); 17-30
2451-1986
2544-2554
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Zarówno kapitał społeczny, jak i klastery to współpraca, wiedza, zaufanie pojedynczych jednostek społecznych, które dają lepsze efekty niż suma oddzielnych działań tychże jednostek. Niezwykłą rolę w budowaniu kapitału społecznego odgrywają media. W tekście przedstawiono analizę państw bałkańskich w zakresie występowania klasterów medialnych.

Social capital and clusters are cooperation, knowledge, and trust of individual social units that give better results than the sum of separate activities of these units. Media play an extraordinary role in building social capital. The text presents an analysis of the Balkan states regarding the existence of media clusters.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies