Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza porównawcza nowych systemów miejskiego transportu indywidualnego

Tytuł:
Analiza porównawcza nowych systemów miejskiego transportu indywidualnego
Comparative analysis of new individual urban transport systems
Autorzy:
Górska, K.
Kisielewski, P.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/311307.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Instytut Naukowo-Wydawniczy "SPATIUM"
Tematy:
analiza porównawcza
transport indywidualny
miejski transport indywidualny
transport miejski
taksówka
Uber
Traficar
comparative analysis
individual urban transport
urban transport
taxi
Źródło:
Autobusy : technika, eksploatacja, systemy transportowe; 2017, 18, 6; 1203-1207, CD
1509-5878
2450-7725
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule omówiony został problem nowo pojawiających się form indywidualnego transportu miejskiego, jako alternatywy dla systemu taksówek i użytkowania własnych pojazdów samochodowych. Celem pracy było przedstawienie kierunków możliwego rozwoju miejskiego transportu indywidualnego w oparciu o wyniki przeprowadzonej ankiety.

This paper gives a summation of two most popular individual transport companies available in Krakow, Uber and TrafiCar. These are modern urban alternatives for the standard means of transport, taxi cabs and public transportation. Selected companies give a customer the opportunity to use a combination of modern technology (Uber) and completely different attitude to the process of transportation (TrafiCar) - carsharing. Modern solutions can substitute old-fashioned means of transport. Flexible market proves that there is still a plenty of room for innovative solutions. The results of questionnaire presented on social media on a group of 285, mostly young (18-25 years old) people, proved that major factor in selection are the price of the product. Described companies predicate their strategy on price. The other key elements for mostly young people are the possibility of a use of modern technologies and comfort of travelling. The future of transportation gives a chance for both, private companies and city solutions. Local authorities plan to introduce their own way of carsharing as an impulse given from young companies that aggressively stepped in changed the market. The possibility of harmonic coexistence ensures constant of individual transport solutions in the city.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies