Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Polski rynek autobusowy w 2010 roku : miejskie górą

Tytuł:
Polski rynek autobusowy w 2010 roku : miejskie górą
Autorzy:
Rusak, Z.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/311237.pdf
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Instytut Naukowo-Wydawniczy "SPATIUM"
Tematy:
rynek autobusów w Polsce
autobusy miejskie
bus market
city buses
Źródło:
Autobusy : technika, eksploatacja, systemy transportowe; 2011, 12, 1-2; 28-48
1509-5878
2450-7725
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W 2010 roku na polski rynek autobusowy sprzedano łącznie 1072 autobusy, czyli o 12,6% więcej niż rok wcześniej. Odpowiada to poziomowi zakupów zanotowanych w latach 2003-2005, czyli z okresu sprzed wejścia Polski do Unii Europejskiej. W porównaniu z rekordowym 2008 rokiem sprzedano o 670 jednostek mniej. W dalszym ciągu motorem polskiego rynku są autobusy miejskie, stanowiące aż 66,4% rynku. Miejscy przewoźnicy zakupili łącznie 712 autobusów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies