W artykule zamieszczono treści dotyczące możliwości zastosowania alternatywnego paliwa Compresible Natural Gas do silników spalinowych stosowanych w autobusach, ciężkim transporcie górniczym oraz samochodach ciężarowych. Przedstawiono jeden z wymienionych pojazdów wraz z silnikiem oraz szczegółowo scharakteryzowano sposób postępowania podczas symulacji mającej na celu określenie jakości stosowanych instalacji CNG. Prace sprowadzono do określenia pól stężeń substratów w mieszaninie zasilającej cylindry silnika spalinowego. Analizując stężenia substratów, określono nieprawidłowości w funkcjonowaniu instalacji CNG oraz konsekwencje dla silnika spalinowego.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00