Praca dotyczy ważnego problemu jakim jest nowoczesne i efektywne sterowanie ruchem kolejowym na liniach regionalnych, gdzie ruch jest ograniczony do kilkunastu par pociągów na dobę. Linie te posiadają właściwą infrastrukturę (systemy sygnalizacji przejazdowej, zależnościowe, blokady liniowe), ale ze względu ekonomicznych potrzebna jest integracja takich systemów na poziomie Lokalnych Centrów Sterowania
The paper deals with very important problem of modern and efficient railway control for regional lines with traffic reduced to less than 20 pairs of trains per day. These lines are equipped with appropriate infrastructure (cross level systems, interlocking or line block control) but with regard to economic aspects all local systems must be integrated in one Local Control Centre.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00