Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Komunikacja marketingowa jako czynnik aktywizujący sprzedaż na rynku usług TSL

Tytuł:
Komunikacja marketingowa jako czynnik aktywizujący sprzedaż na rynku usług TSL
Marketing communication as a factor activating sale on the TSL services market
Autorzy:
Krajewska, R.
Łukasik, Z.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/309771.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Instytut Naukowo-Wydawniczy "SPATIUM"
Tematy:
zarządzanie
TSL
komunikacja marketingowa
management
marketing communication
Źródło:
Autobusy : technika, eksploatacja, systemy transportowe; 2017, 18, 6; 1715-1721, CD
1509-5878
2450-7725
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule omówione zostały różne formy komunikacji marketingowej, dzięki którym firmy z branży TSL przekazują informacje na temat swojej działalności i usług. Przedsiębiorstwa świadczące usługi na rynku TSL podlegają oddziaływaniu wielu czynników, które znajdują się w jego najbliższym otoczeniu. Chcąc zrealizować przyjęte cele działalności, firmy te muszą dostosować swoje działania do ciągle zmieniających się czynników. Odpowiednia kompozycja działań i strategii komunikacji marketingowej umożliwią przedsiębiorcy skuteczne dotarcie do potencjalnego klienta. Tradycyjne metody promocji, które do tej pory były stosowane, takie jak: reklama w prasie, rozmowy telefoniczne czy bezpośrednie spotkania, już nie wystarczają, i dlatego należy szukać nowych rozwiązań.

Paper discussed the various forms of marketing communications t which TSL companies provides information about their business and services. Companies that provide services on the TSL market are affected by many factors that are within their immediate environment. In order to achieve business objectives adopted, these companies need to adjust their activities to the constantly changing factors. The appropriate composition of marketing communication activities and strategies will enable the entrepreneur to reach the potential customer effectively. The traditional methods of promotion that have so far been used, such as press advertising, telephone calls or face-to-face meetings, are no longer sufficient and so new solutions need to be sought.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies