Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Non-Didactic Aspects of e-Learning Quality

Tytuł:
The Non-Didactic Aspects of e-Learning Quality
Autorzy:
Stemposz, E.
Jodłowski, A.
Stasiecka, A.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/309028.pdf
Data publikacji:
2009
Wydawca:
Instytut Łączności - Państwowy Instytut Badawczy
Tematy:
e-learning
metrics
quality
Źródło:
Journal of Telecommunications and Information Technology; 2009, 3; 85-94
1509-4553
1899-8852
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper presents a research on the quality of e-learning from the non-didactic point of view. It illustrates a discussion about measures developed on the basis of statistical analysis of data gathered from e-learners who evaluated the quality of e-learning applications and systems. The main contribution of the paper is the proposal for the quality metrics with the features concerning e-learning platforms in the technological and human aspects.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies