Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Application of Social Network Inferred Data to Churn Modeling in Telecoms

Tytuł:
Application of Social Network Inferred Data to Churn Modeling in Telecoms
Autorzy:
Gruszczyński, W.
Arabas, P.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/308695.pdf
Data publikacji:
2016
Wydawca:
Instytut Łączności - Państwowy Instytut Badawczy
Tematy:
churn reduction
classification
social networks
Źródło:
Journal of Telecommunications and Information Technology; 2016, 2; 77-86
1509-4553
1899-8852
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The subject of this work is the use of social network analysis to increase the effectiveness of methods used to predict churn of telephony network subscribers. The social network is created on the basis of operational data (CDR records). The result of the analysis is customer segmentation and additional predictor variables. Proposed hybrid predictor employs set of regression models tuned to specific customer segments. The verification was performed on data obtained from one of the Polish operators.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies