Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Cross-selling models for telecommunication services

Tytuł:
Cross-selling models for telecommunication services
Autorzy:
Jaroszewicz, S.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/308093.pdf
Data publikacji:
2008
Wydawca:
Instytut Łączności - Państwowy Instytut Badawczy
Tematy:
cross-selling
telecommunication service
classifier
association rule
Bayesian network
Źródło:
Journal of Telecommunications and Information Technology; 2008, 3; 52-59
1509-4553
1899-8852
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Cross-selling is a strategy of selling new products to a customer who has made other purchases earlier. Except for the obvious profit from extra products sold, it also increases the dependence of the customer on the vendor and therefore reduces churn. This is especially important in the area of telecommunications, characterized by high volatility and low customer loyalty. The paper presents two cross-selling approaches: one based on classifiers and another one based on Bayesian networks constructed based on interesting association rules. Effectiveness of the methods is validated on synthetic test data.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies