Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Postrzeganie wybranych kanałów komunikacji marketingowej w zależności od wieku

Tytuł:
Postrzeganie wybranych kanałów komunikacji marketingowej w zależności od wieku
Autorzy:
Bargańska, Karolina
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/30097905.pdf
Data publikacji:
2023
Wydawca:
Uniwersytet Gdański. Wydział Ekonomiczny
Tematy:
komunikacja marketingowa
środki przekazu reklamy
nastawienie do reklam
formy reklamy
marketing communication
advertising media
attitude towards advertising
advertising type
Źródło:
Zeszyty Studenckie Wydziału Ekonomicznego „Nasze Studia”; 2023, 13; 250-257
1731-6707
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem niniejszego artykułu jest przeanalizowanie różnic w postrzeganiu kanałów komunikacji marketingowej w zależności od wieku. W artykule scharakteryzowano szeroko rozumiane pojęcie komunikacji marketingowej oraz przedstawiono podział komunikacji marketingowej na formalną oraz nieformalną. Zdefiniowano również wybrane środki przekazu reklamy zwracając szczególną uwagę na wady i zalety danego kanału. Autorka położyła akcent na wydatki, których dokonano na poszczególne kanały komunikacji w 2022 r. oraz na udział kanałów komunikacji w rynku reklamowym w Polsce. W trzeciej części artykułu przedstawiono wyniki własnego badania empirycznego. W artykule umieszczono odpowiedzi na pytania dotyczące nastawienia do reklam, stopnia zainteresowania poszczególnymi rodzajami reklam oraz tego jaka reklama dostarcza największej ilości informacji. Wyniki badań zostały przedstawione w postaci wykresów.

This article aims to analyze the differences in the perception of marketing communication channels organized by age. This article briefly characterizes the marketing communication concept and provides a breakdown of marketing communication into formal and informal. Also, define chosen marketing communication channels paying special attention to the advantages and disadvantages of channels. The author drew attention to expenditures made for marketing communication channels in 2022 and to market share by communication channels in the advertising market in Poland. The third part of the article presents the results of empirical research. This article placed the answers to questions concerning attitudes toward advertising, level of interest in different types of adverts, and which advertising provides much information. The results are presented in the form of graphs.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies