The present study introduces – from a certain point of view - the Hungarian version of the competence-based pedagogy training that meets the current EU expectations. This competence-based training shows several results of projects that aim at developing pedagogy talents and focus on professionalism, emphasizing the importance of professional motivation. This training form, using the developing method of identifying oneself with the teaching profession, tries to discover what prior and what available and what kind of new motivational factors - during the active period of teacher training - assure successful preparation for effective and qualitative professional activity.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00