Water supply performance evaluation of the public service of drinking water Case study: East of Algeria Ocena działania publicznych służb zaopatrzenia w wodę pitną – przykład wschodniej Algierii
This article presents the results of a survey using a questionnaire conducted in Algeria, to evaluate the quality of public
drinking water service, and at the same time the level of dissatisfaction / satisfaction of the subscribers. A statistical analysis
of the data has been conducted on a representative sample of general population to identify weaknesses and strengths
related to the current state of water management. The assessment of the quality of service, and the quality of water, as well
as the price of water under the influence of the geographical distribution of the population was also studied.
The results of the statistical analyses show a wide variability regarding the level of dissatisfaction/satisfaction of the
subscribers. In order to simplify the interpretation, we gathered the results in the form of classes and groups in such way
that the cities appear on GIS mapping software, with their inhabitants’ degree of satisfaction.
W artykule przedstawiono wyniki ankiety przeprowadzonej w Algierii metodą kwestionariuszy celem oceny jakości
usług publicznego zaopatrzenia w wodę, a tym samym satysfakcji/niezadowolenia ankietowanych. Statystyczną analizę
danych przeprowadzono na reprezentatywnej próbie generalnej populacji, aby określić mocne i słabe strony bieżącego stanu
gospodarki wodnej. Przeprowadzono także ocenę jakości usług, jakości wody i ceny wody w odniesieniu do geograficznego
rozmieszczenia ludności.
Wyniki analiz statystycznych wskazują na duże zróżnicowanie poziomu satysfakcji/niezadowolenia ankietowanych.
Aby uprościć interpretację, zebrano wyniki w postaci grup i klas w taki sposób, że miasta pojawiają się w graficznym programie
GIS wraz z poziomem satysfakcji ich mieszkańców.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00