Kontrola poślizgu granicznego kół ciągnika rolniczego w aspekcie trwałości mechanizmu różnicowego Control of the limit spin of farm tractor wheels in the aspect of the differential gear life
W pracy przedstawiono koncepcję wprowadzenia układu kontroli poślizgu granicznego kół napędowych ciągnika z napędem na dwa koła. Opracowano algorytm wnioskowania diagnostycznego w celu zaprogramowania jednostki centralnej komputera pokładowego ciągnika. Opracowano algorytm kontroli poślizgu kół napędowych dokonując estymacji parametru diagnostycznego wskazującego na nieodpowiedni tryb pracy mechanizmu różnicowego mostu napędowego kół tylnych ciągnika rolniczego.
Control of the limit wheel spin in two-wheel driven farm tractor is proposed. An algorithm for diagnostic conclusion has been developed so as to program the central processing unit of the tractor computer. The algorithm for wheel spin control has been developed by estimating the diagnostic parameter indicating improper operating mode of the differential gear of the farm tractor back wheel driving axle.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00