Praca charakteryzuje krajowe środowiska inżynierii rolniczej i na tle stanu instytucjonalnego przedstawia potencjał kadrowy oraz uprawnienia do nadawania stopni naukowych. Druga jej część obejmuje zadania dydaktyczne środowiska akademickiego i zawiera propozycje Komitetu Techniki Rolniczej PAN w zakresie standardów kształcenia na kierunku "Technika rolnicza i leśna".
The work characterises the country’s agricultural engineering communities and presents the personnel potential against the background of the institutional conditions and powers to confer academic degrees The second part includes didactic task of the academic community and includes proposals of the Agricultural Technology Committee of PAN (Polish Academy of Science) regarding educational standards in the faculty „Agricultural and Forestal Technology”.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00