Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Diagnostic and intervention competences of a teacher regarding the work with students with CAN syndrome

Tytuł:
Diagnostic and intervention competences of a teacher regarding the work with students with CAN syndrome
Autorzy:
Seidler, Peter
Kurincova, Viera
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/28763448.pdf
Data publikacji:
2004-04-30
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Tematy:
teachers' competences
CAN syndrome
CAN child at school
Źródło:
The New Educational Review; 2004, 2; 9-16
1732-6729
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper discusses some problems of teachers' pre-gradual preparation and practice in the area of teachers' competences forming. The primary attention is paid to diagnostic and intervention competences in education.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies