Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Con gli occhi dell’assassino? Ovvero “In Polonia non si è soliti parlare dell’Olocausto con l’ausilio di mattoncini assemblabili”

Tytuł:
Con gli occhi dell’assassino? Ovvero “In Polonia non si è soliti parlare dell’Olocausto con l’ausilio di mattoncini assemblabili”
With the Eyes of the Murderer? Or “In Poland We Are Not Used Speaking About the Holocaust With the Help of Lego Bricks”
Autorzy:
Quercioli, Laura
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/28409291.pdf
Data publikacji:
2018
Wydawca:
Associazione Italiana Polonisti (AIP)
Tematy:
Postmemory
Contemporary Polish visual art
Representations of the Holocaust
Źródło:
pl.it / rassegna italiana di argomenti polacchi; 2018, 9; 144-162
2384-9266
Język:
włoski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article describes the works of the Polish participants in the ground-breaking New York exhibition held at the Jewish Museum in 2002, Mirroring Evil. Nazi Imaginary/Recent Art, curated by Norman L. Kleeblatt. The works here exposed (Lego Concentration Camp by Zbigniew Libera, The Nazis by Piotr Uklański and Obsession by Macjej Toporowicz) show three different ways of confronting the past – the past of Europe and Poland ‒ of representing the ‘un-representable’, of working through the paths of postmemory.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies