Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Minderheitensprache im didaktischen Kontext am Beispiel des Deutschunterrichts in Polen

Tytuł:
Minderheitensprache im didaktischen Kontext am Beispiel des Deutschunterrichts in Polen
Minority language in a didactic context using the example of German lessons in Poland
Autorzy:
Ziaja, Ryszard
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/28408455.pdf
Data publikacji:
2023
Wydawca:
Oficyna Wydawnicza ATUT – Wrocławskie Wydawnictwo Oświatowe
Tematy:
minority
minority language
minority education
german minority
Źródło:
Beiträge zur allgemeinen und vergleichenden Sprachwissenschaft; 2023, 12; 183-201
2299-4122
2657-4799
Język:
niemiecki
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the following article, an attempt is made to define basic approaches for a future successful design of German minority teaching in Poland. On the one hand, reference is made to the thirty-year history and current situation of teaching in Poland and, on the other hand, to the already researched fields of activity of German minority teaching in Eastern Europe. Linguistic as well as cultural and methodological aspects are explored. The contribution should be understood as a scientific suggestion to redefine the term minority language in a didactic context.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies