Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The place of anthropology in the philosophy of education

Tytuł:
The place of anthropology in the philosophy of education
Autorzy:
Golema, Martin
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/28407850.pdf
Data publikacji:
2004-04-30
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Tematy:
anthropology
dialogue
philosophy of education
Źródło:
The New Educational Review; 2004, 2; 31-41
1732-6729
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The study tries to define the anthropology of dialogue as a specific way of thinking on human being; it grounds mainly in Tzvetan Todorov's findings. It comments basic theses of Buber, Levinas, Bachtin, Habermas and Todorov while underlining their mutual interpretability as well as similarity. Because of possible significance of this anthropological conception for professional teacher training, it recommends to reserve some space for the anthropology of dialogue in the area of the philosophy of education thus enabling it to come out of the shadow of more influential anthropological conceptions.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies