Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza i ocena poziomu usług miejskiego zakładu komunikacyjnego w Bielsku-Białej w opinii pasażerów

Tytuł:
Analiza i ocena poziomu usług miejskiego zakładu komunikacyjnego w Bielsku-Białej w opinii pasażerów
Analysis and assessment of the level of service by the Municipal Transport Company in Bielsko-Biala from the passengers’ point of view
Autorzy:
Gibas, Karolina
Bryniarska, Zofia
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/28407354.pdf
Data publikacji:
2023
Wydawca:
Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji Rzeczpospolitej Polskiej
Tematy:
transport publiczny
jakość
luka jakościowa
poziom zadowolenia
preferencje pasażerów
satysfakcja pasażerów
public transport
quality
quality gap
level of satisfaction
passenger’ preferences
passenger’ satisfaction
Źródło:
Transport Miejski i Regionalny; 2023, 3; 25--35
1732-5153
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono wyniki badania ankietowego przeprowadzonego wśród pasażerów Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej. Respondentów pytano o preferencje i satysfakcję z wybranych 10 postulatów przewozowych dotyczących transportu zbiorowego. Ich odpowiedzi przeanalizowano w celu wyznaczenia hierarchii tych cech jakościowych i rzeczywistej luki jakościowej, które ukazują obszary wymagające interwencji ze strony przewoźnika i organizatora transportu. Poprawa jakości transportu zbiorowego w miastach jest bowiem konieczna, aby zatrzymać obecne i zachęcić nowe osoby do korzystania z tej formy transportu.

The article presents the results of a survey conducted among the passengers of the Municipal Transport Company in Bielsko-Biala. Respondents were asked about their preferences and satisfaction with the selected 10 transport postulates regarding collective transport. Their answers were analyzed in order to determine the hierarchy of these qualitative features and the actual quality gap, which show the areas requiring intervention on the part of the carrier and transport organizer. Improving the quality of collective transport in cities is necessary in order to keep passengers travelling by public transport and encourage new users to this mean of transport.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies