Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Automated assessment system as a supportive tool for teaching programming in Academic Secondary School of SUT

Tytuł:
Automated assessment system as a supportive tool for teaching programming in Academic Secondary School of SUT
System automatycznej oceny jako narzędzie wspierające nauczanie programowania w Akademickim Liceum Ogólnokształcącym SUT
Autorzy:
Wieczorek, Bożena
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/28328155.pdf
Data publikacji:
2022
Wydawca:
Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie. Wydawnictwo Uczelniane
Tematy:
edukacja programowania
analiza transakcyjna
systemy oceny automatycznej
automated assessment systems
transactional analysis
computer programming education
Źródło:
Edukacyjna Analiza Transakcyjna; 2022, 11; 193-204
2299-7466
Język:
angielski
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Systemy oceny automatycznej są używane w edukacji jako narzędzia wspierające nauczanieprogramowania i algorytmów oraz przygotowanie uczniów do trudnych konkursów informatycznych. Redukują one obciążenie nauczyciela związane z ręczną weryfikacją poprawności i wydajno-ści programów komputerowych. Ponadto umożliwiają naukę programowania poza tradycyjnąklasą, ponieważ zróżnicowane zadania o różnym stopniu trudności mogą być rozwiązane w dowolnym czasie i miejscu. Akademickie Liceum Uniwersytetu Śląskiego wdrożyło system oceny automatycznej w celu wsparcia edukacji programowania. Celem tej pracy jest ustalenie, jak umiejętności i zainteresowania uczniów programowaniem wpływają na ich odczucia podczas korzystaniaz platformy Szkopuł. W tym celu przeprowadzono ankietę wśród uczniów, a wyniki zostały przeanalizowane pod kątem teorii analizy transakcyjnej.

Automated assessment systems are used in education as tools to support teaching programming and algorithms as well as preparing students for challenging informatics competitions. They reduce the teacher’s workload connected with manual verification of correctness and efficiency of computer programs. Furthermore, they enable learning of computer programming to be taken outside the traditional classroom as varied in difficulty tasks can be accessed and solved at any time and in any place. Academic Secondary School of Silesian University of Technology has deployed an automated assessment system in order to support computer programming education. The aim of this work is to find out how students' skills and interests in programming affect their feelings while using Szkopuł platform. For this purpose, a survey was conducted among students and the results were analyzed.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies