W poniższym artykule zaprezentowano obszary i formy współpracy z rodzicami, które są niezbędne do stworzenia optymalnych warunków rozwoju dziecka. Realizacja tychże form, pozwoli na zrealizowanie w pełni wymagania stawianego placówce przez ustawodawcę, tak, by rodzice stali się partnerami placówki, współdecydowali w jej sprawach i uczestniczyli w podejmowanych działaniach, na rzecz rozwoju dzieci, a placówka by pozyskiwała i wykorzystywała opinie rodziców do swojej pracy.
The following article presents the forms of cooperation with parents that are necessary to create optimal conditions for a child's development. The implementation of these forms will allow the legislator to fully meet the requirements set for the educational establishment, so that the parents become partners of the establishment, they co-decide on its matters and participated in the activities undertaken for the development of children, and the institution will acquires and uses their opinions for its work.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00