Model evaluation of the effectiveness of business processes in terms of managing knowledge workers Model oceny efektywności procesów biznesowych w aspekcie zarządzania pracownikami wiedzy
This article elaborates on the model of managing knowledge workers. The authors aim at analysing a effectiveness of business processes in the sale functional area in enterprises based on the research results. Specifically, likely consequences of managing knowledge workers as "sale specialist" on the effectiveness of internal business processes are studied. This was followed by a discussion on the results of the literature and empirical studies. The summary shows the directions of a further work.
W artykule zaprezentowano model oceny efektywności procesów biznesowych w obszarze sprzedaży w aspekcie zarządzania pracownikami wiedzy na podstawie wyników badań empirycznych. Zaprezentowano wyniki badań dotyczące wpływu wymiany wiedzy pomiędzy pracownikami wiedzy na wartości zdefiniowanych wskaźników oceny efektywności procesów biznesowych. W podsumowaniu pokazano kierunki dalszych prac.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00