This paper presents a programming framework for simulation of the mobile robot. Model
of Khepera III robot with IR proximity sensors was considered as a base model for tests of proposed
system. Architecture of designed software was presented with the use of UML class diagram.
W artykule zaprezentowano szkielet oprogramowania do symulacji kołowego robota
mobilnego. Jako przykład rzeczywistego robota przedstawiono robot Khepera III z czujnikami IR do
wykrywania i omijania przeszkód. Zaprezentowany szkielet jest niezależny od fizycznej reprezentacji
robota mobilnego.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00