In sequencing situations, it may affect parameters used to determine an optimal order in the queue, and consequently the decision of whether (or not) to rearrange the queue by sharing the realized cost savings. In this paper, we extend one machine sequencing situations and their related cooperative games under fuzzy uncertainty. Here, the agents costs per unit of time and processing time in the system are fuzzy intervals. In the sequel, we define sequencing fuzzy interval games and show that these games are convex. Further, fuzzy equal gain splitting rule is given. Finally, a numerical example is illustrated priority based scheduling algorithm.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00