Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Work engagement and occupational burnout among teachers: the mediating role of positive orientation

Tytuł:
Work engagement and occupational burnout among teachers: the mediating role of positive orientation
Autorzy:
Grala, Krzysztof
Woś, Jarosław
Kałowski, Piotr
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/27320910.pdf
Data publikacji:
2020
Wydawca:
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Wydawnictwo APS
Tematy:
work engagement
burnout
positive orientation
mediation
Źródło:
Psychologia Wychowawcza; 2020, Special issue
0033-2860
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of the research was: (1) to establish the relationship between work engagement, occupational burnout, and positive orientation; (2) to examine whether positive orientation mediates the relationship between work engagement and occupational burnout. The study involved teachers (N = 106) of grades 1–6 of primary school and grades 1–3 of middle school. As expected, work engagement correlated negatively with burnout, and positive orientation correlated positively with work engagement and negatively with burnout, also mediating the relationship between these variables.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies