Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Edukacja poprzez ewaluację wdrażania rozwoju zrównoważonego

Tytuł:
Edukacja poprzez ewaluację wdrażania rozwoju zrównoważonego
Education through evaluation of sustainable development implementation
Autorzy:
Malik, K.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/271935.pdf
Data publikacji:
2009
Wydawca:
Górnośląska Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Kardynała Augusta Hlonda
Tematy:
edukacja
ewaluacja
wdrażanie
rozwój zrównoważony
education
evaluation
implementation
sustainable development
Źródło:
Problemy Ekologii; 2009, R. 13, nr 5, 5; 267-268
1427-3381
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The study verifies the thesis that the evaluation process of the public activities is an up–to–date effective tool of professional education which increases the level of knowledge on the realisation of the sustainable development concept among all social partners managing the development. An evaluation of the objectives and actions of the Regional Operation Programme of the Opole Voievodeship for the years 2007–2013 has been carried out using the criteria of the sustainability of orders and development capitals.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies