Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Znaczenie ekologicznej oceny cyklu życia w edukacji na rzecz zrównoważonego rozwoju

Tytuł:
Znaczenie ekologicznej oceny cyklu życia w edukacji na rzecz zrównoważonego rozwoju
The role of environmental life cycle assessment in education for sustainable development
Autorzy:
Nitkiewicz, T.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/271922.pdf
Data publikacji:
2009
Wydawca:
Górnośląska Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Kardynała Augusta Hlonda
Tematy:
ekologia
ocena
edukacja
rozwój zrównoważony
ecology
assessment
education
sustainable development
Źródło:
Problemy Ekologii; 2009, R. 13, nr 5, 5; 271-272
1427-3381
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The objective of the paper is to identify the role of life cycle assessment as a tool of sustainable development implementation and as a potential element of sustainable development education. Author presents the place of LCA in sustainable development concept and LCA potential to become a tool of its implementation and monitoring in the field of environmental impact of human economic and industrial activities. The attempt has been made to identify the range and directions of education where LCA could becom evital element of sustainable development eduction.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies