Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Struktura systemowa procesu kształcenia online w szkołach wyższych

Tytuł:
Struktura systemowa procesu kształcenia online w szkołach wyższych
System structure of the online learning process at higher education institutions
Autorzy:
Kurowska-Wilczyńska, Kinga
Piwnik, Jan
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/270311.pdf
Data publikacji:
2020
Wydawca:
Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Aparatury Badawczej i Dydaktycznej, COBRABiD
Tematy:
e-edukacja
jakość kształcenia
wektorowa reprezentacja systemu
kształcenie zdalne
e-education
quality of education
vector representation of system
distance learning
Źródło:
Aparatura Badawcza i Dydaktyczna; 2020, 25, 2; 78-89
2392-1765
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W publikacji przedstawiono proces kształcenia online jako system zawierający: operator edukacji, produkt – utożsamiany z jakością kształcenia oraz straty oznaczające słabości i wady. System ten jest reprezentowany trzema wektorami, tj. wektorem operatora edukacji, wektorem produktu i wektorem strat. Wektorowa reprezentacja systemu daje możliwość ilościowego opisu jego działania i stanowi o metryzowalności procesu kształcenia online na uczelniach różnego typu. Pokazany model może być wykorzystany jako narzędzie analizy i ewaluacji procesów kształcenia online w uczelniach z różnymi kierunkami nauczania.

The publication presents the online learning process as a system comprised of the following: an education operator, a product – tantamount to the education quality, and losses signifying weaknesses and defects. The system is represented as three vectors, i.e. the education operator vector, product vector and loss vector. A vector-based representation of the system allows a quantitative description of its operation and determines the metrizability of the online learning process at various types of higher education institutions. The presented model can be used as a tool for analysing and evaluating online education processes in higher education institutions offering various fields of study.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies