Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Przegląd metod stosowanych do sprawdzania funkcjonowania trójfunkcyjnych katalizatorów

Tytuł:
Przegląd metod stosowanych do sprawdzania funkcjonowania trójfunkcyjnych katalizatorów
The review of method of life time and resistance three-way automative catalysts
Autorzy:
Żurek, Z.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/263150.pdf
Data publikacji:
1999
Wydawca:
Sieć Badawcza Łukasiewicz. Przemysłowy Instytut Motoryzacji
Tematy:
badania rozwojowe katalizatorów
badania trwałościowe katalizatorów
ekologia
metody badawcze
Źródło:
Archiwum Motoryzacji; 1999, 4; 245-261
1234-754X
2084-476X
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W opracowaniu przeprowadzono podział aktualnie stosowanych metod badań trójfunkcyjnych katalizatorów, służących do sprawdzania ich funkcjonowania. W szczególności zaprezentowano metody badań trwałości i wytrzymałości katalizatorów, stosowane przez poszczególnych producentów oraz przez firmy produkujące samochody. Należą do nich próby starzenia, prowadzone przez firmy na ogół według własnej, przez siebie zaproponowanej metodyki oraz badania mechaniczne i termiczne oparte na standardowych testach. Ponadto przytoczono przykładowe testy jakim poddawane są katalizatory podgrzewane elektrycznie na stanowiskach symulacyjnych w znanych niemieckich firmach motoryzacyjnych.

Methods of investigation of three way automotive catalyst have been presented in this paper. In particularly presented the methods for investigation of life test and resistance of catalyst used by producers or by companies cars production. The methods contains; ageing test invented by companies as well mechanical investigations and standar thermal test. Besides, other tests used for preheated catalyst on the simulation station have been presented. This method is used in Germany car companies applying it in fuel-engine as well in motor car-engine.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies