Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The Use of Living and Non-living Things during School Practice in Primary Science Education

Tytuł:
The Use of Living and Non-living Things during School Practice in Primary Science Education
Autorzy:
Petr, Jan
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/26183362.pdf
Data publikacji:
2013-06-30
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Tematy:
living and non-living objects
primary education
science education
Źródło:
The New Educational Review; 2013, 32; 255-263
1732-6729
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The goal of this article is to publish the results of research on the level of use of (non-)living things in primary science education. The results of the survey carried out at 28 schools in the region of South Bohemia, the Czech Republic, are being discussed in this article. In total, 203 teachers have reported various ways of using objects in their teaching practice in terms of science education at primary level.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies