Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Comparing Brain Activation between Students who Use Digital Textbooks and Those who Use Conventional Paper Textbooks

Tytuł:
Comparing Brain Activation between Students who Use Digital Textbooks and Those who Use Conventional Paper Textbooks
Autorzy:
Seomun, Gyeongae
Yang, Eunjoo
Kim, Eun-Young
Kim, Eun-Jung
Noh, Wonjung
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/26182205.pdf
Data publikacji:
2013-06-30
Wydawca:
Wydawnictwo Adam Marszałek
Tematy:
brainwave
digital textbook
Źródło:
The New Educational Review; 2013, 32; 233-242
1732-6729
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of this study is to compare the effects of digital textbooks and conventional paper textbooks on brain activation during problem solving among elementary-school students. Subjects included 54 6th grade students who used either digital textbooks or paper textbooks. We measured theta waves, alpha waves, beta waves, and gamma waves using PolyG-I (LAXTHA Inc.). We found significant effects of the textbook type for all brainwaves in the prefrontal lobes. Our results suggest that the use of digital textbooks will enhance the development of cognitive and thinking processes during learning.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies