The paper describes the method of satisfaction measurement as one of the marketing techniques used for detecting student satisfaction with study programs. A method of Satisfaction Pyramid is presented, which is used for satisfaction analysis. The theoretical part of the paper describes a methodological approach to satisfaction measurement and the field part presents total satisfaction, Satisfaction Index and partial satisfaction with significant factors and the last part of the paper refers to the importance of partial factors. The aim of the article is to detect the level of student satisfaction with the most important subjects in the study programme and also to set the importance of every factor influencing total satisfaction. The student satisfaction analysis was realized at two Czech universities, which offer study programmes of adult education.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00