Celem niniejszego rozdziału jest przybliżenie problemu budowy wizerunku (marki) pracodawcy w obliczu częstych zmian zachodzących w ostatnim czasie na rynku pracy oraz w sferze komunikacji. Ponadto omawiane są kwestie dostosowania oferty pracodawcy do wymogów nowego pokolenia pracowników wchodzących na rynek pracy. Młodzi pracownicy poszukują odmiennych wartości niż starsze pokolenia, ponadto komunikują się i pozyskują informacje w głównej mierze w przestrzeni wirtualnej. W okresie postpandemicznym wzrasta popularność elastycznego czasu i formy pracy, w tym pracy hybrydowej lub zdalnej. Następuje również spadek emocjonalnego zaangażowania pracowników w aktywność zawodową. Sprostanie oczekiwaniom młodszych pracowników stanowi duże wyzwanie dla współczesnych pracodawców.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00