Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Potencjał technologii wirtualnych w opinii polskich konsumentów

Tytuł:
Potencjał technologii wirtualnych w opinii polskich konsumentów
Autorzy:
Walentek, Dorota
Wielki, Janusz
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/chapters/26028082.pdf
Data publikacji:
2023-05-09
Wydawca:
Politechnika Częstochowska. Wydawnictwo Politechniki Częstochowskiej
Źródło:
Przedsiębiorczość i konkurencyjność w dobie transformacji cyfrowej; 47-57
9788371939242
Język:
polski
Prawa:
CC BY-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Wraz z szybkim rozwojem technologii cyfrowej w drugiej połowie XX wieku eskalowała potrzeba głębszej interakcji pomiędzy człowiekiem a programami komputerowymi (Xiong i in. 2021, s. 2). W latach 60. zaczęły powstawać pierwsze urządzenia i programy pozwalające użytkownikowi na wkraczanie w świat fikcji komputerowej. Fikcji, która wraz z rozwojem nauki i technologii coraz bardziej przypominała rzeczywistość. Nastąpił gwałtowny rozwój tzw. rzeczywistości wirtualnej (ang. virtual reality, w skrócie VR) i rzeczywistości rozszerzonej (ang. augmented reality, w skrócie AR). Najnowsze platformy i urządzenia wykorzystujące technologie VR i AR są na tyle doskonałe, że użytkownik faktycznie czuje się „przeniesiony” w miejsce kreowane przez VR lub AR.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies