Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Study on maritime logistics warehousing center model and precision marketing strategy optimization based on fuzzy method and neural network model

Tytuł:
Study on maritime logistics warehousing center model and precision marketing strategy optimization based on fuzzy method and neural network model
Autorzy:
Xiao, K.
Hu, X.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/260268.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Politechnika Gdańska. Wydział Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa
Tematy:
maritime logistics warehousing center mode
precision marketing strategy optimization
fuzzy method
neural network model
polarity reversal
Źródło:
Polish Maritime Research; 2017, S 2; 30-38
1233-2585
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The bulk commodity, different with the retail goods, has a uniqueness in the location selection, the chosen of transportation program and the decision objectives. How to make optimal decisions in the facility location, requirement distribution, shipping methods and the route selection and establish an effective distribution system to reduce the cost has become a burning issue for the e-commerce logistics, which is worthy to be deeply and systematically solved. In this paper, Logistics warehousing center model and precision marketing strategy optimization based on fuzzy method and neural network model is proposed to solve this problem. In addition, we have designed principles of the fuzzy method and neural network model to solve the proposed model because of its complexity. Finally, we have solved numerous examples to compare the results of lingo and Matlab, we use Matlab and lingo just to check the result and to illustrate the numerical example, we can find from the result, the multi-objective model increases logistics costs and improves the efficiency of distribution time.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies