Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The effect of limited depth and width of waterway on performance of ducted propellers

Tytuł:
The effect of limited depth and width of waterway on performance of ducted propellers
Autorzy:
Górski, W.
Kulczyk, J.
Tabaczek, T.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/259539.pdf
Data publikacji:
2005
Wydawca:
Politechnika Gdańska. Wydział Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa
Tematy:
inland navigation
performance of ducted propeller
Źródło:
Polish Maritime Research; 2005, 4; 3-9
1233-2585
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Model tests of propeller performance in bollard conditions, in deep and shallow water, were carried out at Ship Design and Research Centre in Gdansk. Corresponding calculations of propeller performance with account for finite dimensions of canal cross-section were carried out at Wroclaw University of Technology by using their own theoretical model of propeller -hull interaction. The calculations were carried out in model scale, at the same water depth as in model tests. For given hull form, propeller geometry and canal cross-section the HPSDK computer code was used to calculate wake fraction, as well as propeller thrust, torque and efficiency. The distribution of pressure on waterway bottom and ship sinkage were also determined.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies