W opracowaniu przedstawiono trójczłonowy model matematyczny propagacji nacisków generowanych przez oponę z uwzględnieniem przejścia przez tzw. podeszwę płużną. Ponadto zaproponowano wyznaczenie ich wielkości na styku opony z glebą jako funkcję ciśnienia powietrza w oponie, skorelowaną poprzez wprowadzenie współczynnika k.
The paper presents the triphase mathematical model of stress distribution caused by a tire with regard to the pass of stresses through the plough pan. Moreover, it estimates the values of individual stresses in the soil-tire contact as the function of tire inflation pressure correlated due to the use of k coefficient.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00