Ocena wykorzystania zespołów prostownikowych kolejowej podstacji trakcyjnej DC –badania symulacyjne Evaluation of the use of rectifier units selected railway traction substation dC – simulation research
W niniejszym artykule przedstawiono wyniki badań symulacyjnych
rzeczywistego obciążenia wybranej kolejowej podstacji trakcyjnej
prądu stałego 3 000 V (DC), zasilającej linię kolejową o łagodnym profilu, który dominuje w znacznej części Polski. Dzięki tym badaniom uzyskano wyniki pozwalające na ocenę poprawności doboru zespołów prostownikowych dla rzeczywistego obciążenia analizowanej podstacji trakcyjnej.
In an article based on the parameters of the actual route and
train traffic simulated waveform of load current of rectifier units of
traction substation which power the railway. In the first part of the
article on the basis of the obtained current waveform occurring
rated overload for time periods resulting from the rating of the typical rectifier units. In the second part of the article, also based on waveform of load current range tested the range of usage of load rectifier units. The obtained results allow to get an idea in the scale reserves of power equipment constituting basic equipment as taken into consideration the traction substation.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00