Coraz powszechniejsze wprowadzanie do eksploatacji w wielu miastach w Polsce tramwajów przystosowanych do hamowania z odzyskiem energii sprawia, że istotne staje się pytanie, czy warto instalować w układach zasilania komunikacji miejskiej dodatkowe urządzenia, takie jak falowniki lub wirujące zasobniki energii, podnoszące wypadkową sprawność energetyczną hamowania rekuperacyjnego. W artykule przedstawiono wyniki badań symulacyjnych dla typowego, śródmiejskiego rejonu zasilania, pozwalające oszacować efekty energetyczne stosowania tych dodatkowych urządzeń.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00