W artykule przedstawiono problematykę związaną z przebudową Linii E-20 na odcinku Warszawa – Siedlce. Główny nacisk w artykule postawiono na charakterystykę Lokalnego Centrum Sterowania w Mińsku Mazowieckim. Centrum to jest przykładem rozwiązań stosowanych obecnie na kolejach polskich na modernizowanych odcinkach linii, przy dostosowywaniu ich do prędkości 160 km/h.
This paper presents problems connected with reconstruction of the E-20 section Warsaw - Siedlce. The main emphasis in the article there was to characterize the Local Control Center in Minsk Mazowiecki. This center is an example of solutions currently used on Polish railways on upgraded sections of the line, to adapt them to the speed of 160 km / h.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00