W celu zwiększenia konkurencyjności komunikacji szynowej w porównaniu z innymi systemami komunikacyjnymi kolei niemieckiej, DB AG postawiła sobie za cel ekonomiczną i techniczną optymalizację utrzymania torowisk kolejowych. Wymaga to zastosowania nowych metod, które już w fazie projektowania pozwolą na ekonomiczną i techniczną ocenę konstrukcji toru kolejowego. Niniejszy artykuł?jest pierwszą częścią z serii trzech artykułów, określono w nim niektóre cele kolei niemieckich DB AG w zakresie eksploatacji torowisk kolejowych z punktu widzenia badań naukowych. W drugim artykule z tej serii przedstawione zostaną podstawowe założenia do określenia kosztu cyklu życia toru kolejowego. Artykuł kończący serię będzie opisem pierwszych zastosowań nowej metody.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00