Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Proces technologiczny naprawy głównej toru i podtorza zespołem PUN dla prędkości pociągów 250 km/h

Tytuł:
Proces technologiczny naprawy głównej toru i podtorza zespołem PUN dla prędkości pociągów 250 km/h
Autorzy:
Cieślakowski, S.
Dulęba, P.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/252250.pdf
Data publikacji:
2000
Wydawca:
Instytut Naukowo-Wydawniczy TTS
Tematy:
infrastruktura kolei
linia CMK
ruch kolejowy
szyny
technika kolejnictwa
transport kolejowy
Źródło:
TTS Technika Transportu Szynowego; 2000, 7, 10; 30-36
1232-3829
2543-5728
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W ostatnich latach powstały realne przesłanki utworzenia europejskiej sieci kolejowej dla dużych prędkości. W skład tej sieci ma wejść również linia CMK, na przykładzie której chcemy przedstawić najnowszy proces technologiczny naprawy głównej toru i podtorza z wykorzystaniem zespołu PUN dla prędkości 250 km/h. Zadaniem techniki kolejnictwa jest poszukiwanie w zakresie infrastruktury (szczególnie nawierzchni), taboru i urządzeń zabezpieczenia ruchu kolejowego takich rozwiązań, które zapewniając bezpieczeństwo spełniałyby warunek rentowności podczas wprowadzania coraz to większych prędkości.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies