Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

System komputerowy w utrzymaniu pociągów ICE

Tytuł:
System komputerowy w utrzymaniu pociągów ICE
Software for maintenance ICE trains
Autorzy:
Rosenau, D.
Tadje, R.
Ratecki, A.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/252138.pdf
Data publikacji:
2002
Wydawca:
Instytut Naukowo-Wydawniczy TTS
Tematy:
komputer organizacji ruchu (BFR)
komputerowe sterowanie ruchem pociągów
modernizacja taboru kolejowego
obsługa techniczna pociągów w Niemczech
pociąg ICE
pociąg silnikowy
zakład Hamburg Eidelstedt
Źródło:
TTS Technika Transportu Szynowego; 2002, 9, 10; 55-62
1232-3829
2543-5728
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Pociągi ekspresowe InterCity przebywają w ciągu dnia do 1500 km. Odpowiada to rocznym osiągom równym prawie 560 tys. km. Duże prędkości jazdy, do 330 km/h, oraz duże przebiegi wymagają wykonywania regularnych prac konserwacyjnych, regularnych kontroli oraz bezzwłocznego usuwania usterek. Wymagane do wykonania tych prac czasy postoju powinny być tak krótkie, jak to tylko możliwe, ale jednocześnie tak długie, jak wymaga tego uzyskanie i zagwarantowanie wysokiej dyspozycyjności pociągów ICE, jak również zagwarantowanie ich bardzo dobrego stanu technicznego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies