Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza techniczno-ekonomiczna efektywności zastosowania w manewrowych lokomotywach S200 samoczynnego układu o regulacji ciągłej utrzymującego optymalną temperaturę wody w układzie chłodzenia silnika spalinowego

Tytuł:
Analiza techniczno-ekonomiczna efektywności zastosowania w manewrowych lokomotywach S200 samoczynnego układu o regulacji ciągłej utrzymującego optymalną temperaturę wody w układzie chłodzenia silnika spalinowego
Technical and economic efficiency analysis of application of a continuous-control automatic system maintaining optimal water temperature in the diesel engine cooling system of the S200 shunting locomotives
Autorzy:
Lukov, N.
Babeł, M.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/252100.pdf
Data publikacji:
2017
Wydawca:
Instytut Naukowo-Wydawniczy TTS
Tematy:
lokomotywa S200
silnik spalinowy
chłodzenie
SURT
układ regulacji temperatur
locomotive S200
engine
cooling
temperature control system
Źródło:
TTS Technika Transportu Szynowego; 2017, 4; 41-43
1232-3829
2543-5728
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Analiza prac związanych z racjonalizacją układów chłodzenia i samoczynnych układów regulacji temperatur (SURT) nośników ciepła (wody, oleju, powietrza doładowania i innych) silników spalinowych wskazuje na możliwość zmniejszenia i oleju oraz zwiększenia trwałości i niezawodności silnika, a także urządzeń układu chłodzenia. Uzyskuje się to przez utrzymywanie stałej temperatury nośników ciepła we wszystkich stanach i warunkach pracy silnika spalinowego. W artykule przedstawiono konstrukcję SURT nośników ciepła o działaniu ciągłym do zastosowania w układzie chłodzenia silnika spalinowego lokomotywy S200 oraz wyniki analizy efektywności wdrożenia takiego układu na lokomotywie.

The analysis of the works connected with rationalization of cooling systems and automatic temperature control systems (ATCS) for heat carriers (water, oil, charging air and others) of the diesel engines indicates the possibility of reducing fuel and oil consumption and increasing the durability and reliability of the engine and cooling system equipment. This is achieved by maintaining a constant temperature of the heat carriers in all the operating stages and conditions of the diesel engine. This article describes a design of the continuous-action ATCS of the heat carriers for use in the diesel engine cooling system of a S200 locomotive and presents the results of an analysis of the efficiency of implementing such a system in the locomotive.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies